Incepand de astazi, fiecare cumparator al unei reviste "Télémoustique", vanduta la pretul de 2 euro, va primii un pack de 6 beri "Tauro" de Jupiler (8,3% alcool) si un pahar special pentru degustare.
Aceasta actiune de promotie este calificata de provocatoare de Centru de cercetari si informati a organizatiei cumparatorilor (CRIOC).
Actiunea este o initiativa a firmei AB InBev, Sanoma Magazines si "Agence et Messageries de la Presse" (AMP), care asigura logistica in diferitele puncte de vanzare. Revista flamanda Humo propune o oferta similara incepand de marti.
In marile magazine de alimentatie acest pack de bere costa 5,49 euro, deci o economie importanta pentru cei care cumpara aceste doua reviste.
CRIOC nu este de acord cu aceasta practica deoarece pe de o parte se fac campanii pentru sanatatea publica si pe de alta parte se incurajeaza vanzarea de alcool. Pentru vanzarea acestor produse tinerilor, librarii trebuie sa se supuna regulilor in vigoare.
Intr-o saptamana se vor distribui 3 milioane de sticle de Tauro, deci profitati de oferta...