DIROBENELU
Bine ai venit pe acest sit!
Participand activ la acest forum, vom putea imbunatatii calitatea lui.
Multumim
DIROBENELU
Bine ai venit pe acest sit!
Participand activ la acest forum, vom putea imbunatatii calitatea lui.
Multumim
DIROBENELU
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

DIROBENELU

DIROBENELU
 
PortalAcasaUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

 

 anunt de job ca si chelnerita

In jos 
2 participan?i
AutorMesaj
dida




feminin
Numarul mesajelor : 2
Varsta : 41
Reputatie : 0
Puncte : 6272
Data de inscriere : 28/07/2007

anunt de job ca si chelnerita Empty
MesajSubiect: anunt de job ca si chelnerita   anunt de job ca si chelnerita Icon_minitimeSam Iul 28, 2007 8:51 pm

eu sunt un nou membru pe forum. am lasat un mesaj in catalog, prezentandu-ma pe scurt, dar nu stiu daca s-a atasat.
eu sunt dida, am 24 de ani, sunt in bxl de vreo 8 luni. lucrez ca si chelnerita intr-un bar din schaerbeek. eu lucrez de ziua, de la 11- 19, dar patronul cauta pe cineva pt seara, dupa ora 19. daca aveti acte si vorbiti cat de cat franceza, lasati-mi un mesaj pe forum si o sa iau legatura cu voi tot pe forum. de preferinta fete Smile e un bar linistit, nu sunt batai sau chestii de genul asta, iar clientii sunt politicosi.
toate cele bune!!!
dida
Sus In jos
Admin
Master
Master
Admin


masculin
Numarul mesajelor : 1461
Localisation : Pe punte
Reputatie : 39
Puncte : 7402
Data de inscriere : 22/11/2006

anunt de job ca si chelnerita Empty
MesajSubiect: Re: anunt de job ca si chelnerita   anunt de job ca si chelnerita Icon_minitimeDum Iul 29, 2007 12:58 am

dida a scris:
eu sunt un nou membru pe forum. am lasat un mesaj in catalog, prezentandu-ma pe scurt, dar nu stiu daca s-a atasat.