DIROBENELU
Bine ai venit pe acest sit!
Participand activ la acest forum, vom putea imbunatatii calitatea lui.
Multumim
DIROBENELU
Bine ai venit pe acest sit!
Participand activ la acest forum, vom putea imbunatatii calitatea lui.
Multumim
DIROBENELU
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

DIROBENELU

DIROBENELU
 
PortalAcasaUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

 

 Buna.

In jos 
2 participan?i
AutorMesaj
RalucaB




Numarul mesajelor : 1
Reputatie : 0
Puncte : 4548
Data de inscriere : 18/01/2012

Buna. Empty
MesajSubiect: Buna.   Buna. Icon_minitimeMier Ian 18, 2012 8:42 am

Va salut! Sunt eleva la Postliceala Sanitara,anul 3..ma intereaza o parere referitoare la locurile de munca din Belgia,ca asistenta medicala..daca sunt persoane care au plecat cu ajutorul unei firme de recrutari , care ar fi de incredere, ce face o asistenta medicala intr-un spital din Belgia..azil de batrani. Si inca ceva..se cere experienta cu ani, sau se poate si cu un nr de ore efectuate intr-un spital. Ma gandesc la Belgia sau Anglia, Anglia pentru ca am prieteni care sunt stabiliti acolo..si nu as fi chiar printre straini, dar sunt interesata mai mult de Belgia pentru ca ,sistemul medical este mai bun decat cel al Angliei. Ar trebui sa ma decid din timp , pentru ca doresc sa ma apuc si de invatarea limbii, stiu ca este greu cu limba oriunde te-ai duce, dar macar o baza sa am. Daca ma uit pe site-urile cu joburi pt Belgia, se cere limba franceza ,nivel mediu, banuiesc ca depinde de zona..ce ar trebui sa invat ? nici nu stiu, se cere franceza, dar se vorbeste flamanda. Orice informatie mi-ar fi de folos. O zi buna! Smile
Sus In jos
Admin
Master
Master
Admin


masculin
Numarul mesajelor : 1461
Localisation : Pe punte
Reputatie : 39
Puncte : 7310
Data de inscriere : 22/11/2006

Buna. Empty
MesajSubiect: Re: Buna.   Buna. Icon_minitimeJoi Ian 19, 2012 9:32 am

RalucaB a scris: